BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne arbejde og støtte ca. 80 kollegaer i en af Danmarks største indkøbsafdelinger, som arbejder for at skabe mere sundhed for pengene på en bæredygtig måde? Hvis du nyder at være i et tempofyldt dynamisk miljø, har gode organisationsevner med et godt øje for detaljer, og har en positiv, sjov og energisk personlighed, er du måske lige den person, vi leder efter.
Center for Økonomi, Koncernindkøb søger en kollega på 32-37 timer om ugen, hvor du skal varetage en bred vifte af administrative opgaver, hjælpe med at afdelingen fremstår ordentlig og generelt være en støtte for personalet i afdelingen. Vi leder efter en udadvendt person, der kan være blæksprutte i Koncernindkøb, der favner de administrative opgaver, og har glæde ved at skabe orden og trivsel i hverdagen. Du skal understøtte Koncernindkøbs ledelse og medarbejdere med en hjælpende hånd. Du møder almindeligvis 4-5 dage om ugen, men vi er fleksible ift. arbejdstider.
Opgaver
- Indkøb af alt til afdelingen i indkøbssystemet SAP
- Kontering af fakturaer i SAP-systemet
- Støtte med at Koncernindkøb fremstår ordentligt og ryddeligt
- Løbende ad hoc-opgaver, fx strukturere og rydde op på fællesdrev, hjælpe ledere med administrative opgaver og forretningsgange, herunder mødebooking, koordineringsopgaver, hjælpe med fællesmøder og arrangementer mm.
- Lettere assistance vedr. IT, AV udstyr og telefoni og kontaktperson til ”intern service”
- Support på rekruttering og on-boarding af nye medarbejdere
- Facilitering af både vores on-boardingprogram og indkøbsakademi, og koordinere med relevante kollegaer
- Initiativrig og vigtig brik i planlægningen og afholdelse af sociale arrangementer og skabe god stemning i afdelingen
- Du har en relevant administrativ uddannelse eller erfaring fra lignende stilling
- Du trives med at hjælpe andre og yde en god service
- Du har blik for afdelingens behov, arbejder selvstændigt og tager initiativ
- Du har gode ”superbruger” kompetencer, systemvant og interesse i at sætte dig ind i administrative systemer
- Du er struktureret og gør tingene helt færdig
- Du følger op og tager ansvar, hvor samarbejde er naturligt for dig.
- Du går til opgaverne på en rolig og konstruktiv måde med blik for detaljen
- Du trives med faste opgaver krydret med ekstra ad hoc-opgaver
- Du er systemvant og kan lide at lære nyt
- Du er god bruger af Outlook og har godt kendskab til Word og lidt Excel
Du bliver en del af Koncernindkøb i Regions Hovedstaden, som er Danmarks største sundhedsvæsen med et indkøbsbudget på ca. 12 mia. kr. og ca. 80 andre dygtige kollegaer, som arbejder dedikeret med udbud, indkøb, analyser, contract management, grøn omstilling og andre spændende opgaver.
Vi er en afdeling, som drives af og trives i godt humør, godt kollegaskab samt en stærk ansvarsfølelse for vores projekter, udbud og den grønne omstilling. Du vil indgå i et fagligt miljø, hvor videndeling og sparring imellem kolleger er en integreret del af hverdagen.
Vi vil sørge for at klæde dig på til opgaverne, anvendelse af vores værktøjer og IT-systemer efter behov.
Løn
Løn forhandles efter kvalifikationer.
Arbejdsstedet er Regionsgården, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød. Man kan komme til Regionsgården med cykel eller bus fra Hillerød st.
Yderligere oplysninger:
Du er velkommen til at høre mere om stillingen ved at kontakte, sektionschef Dorte Feldborg, mobil 24823959, mail:Dorte.Feldborg@regionh.dk
Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist torsdag d. 27.6. 2024 kl. 23:59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende og senest uge 27. Angiv gerne i ansøgningen, hvis der er ferie i ansættelsesprocessen, som vi skal forsøge at tage højde for.
Vi ønsker, at du tiltræder 15. august 2024 eller så hurtigt som muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstaden, Peter Lieps Vej, 2930 Klampenborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6067494