Contract Managers til Koncernindkøb

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at skabe Mere sundhed for pengene, og styrke og løfte offentlige indkøb til et nyt niveau til gavn for vores patienter og den grønne dagsorden i Danmarks største sundhedsvæsen?

I Koncernindkøb søger vi nye kolleger til vores velfungerende og professionelle Contract Management team. I Contract Management teamet vil du skulle samarbejde med dine kolleger, brugere, leverandører, samt øvrige interessenter indenfor en række indkøbskategorier om at drive, optimere og udbygge regionens kontraktportefølje på attraktive kommercielle vilkår og til gavn for patienter og brugere i regionen.

Så, er du er kommercielt indstillet? Har du stærke driftsmæssige og analytiske kompetencer? Og motiveres du af at gøre en forskel og få mulighed for at understøtte Danmarks største sundhedsvæsen med gode og velfungerende indkøbskontrakter sammen med højt kvalificerede kolleger? Så har vi en spændende mulighed til dig her!

Kompetent og ansvarlig
Som Contract Manager er du, i samarbejde med dine kolleger, ansvarlig for at implementere, drive og gøre regionens portefølje af kontrakter tilgængelig for regionens brugere og understøtte effektive indkøb gennem vores SAP økonomi-, indkøbs- og logistiksystem.

Du vil få en udfordrende, alsidig og til tider hektisk hverdag, hvor du vil skulle løse opgaver af forskellig karakter og have behov for at trække på dine driftsmæssige kompetencer, såvel som dine kommunikative og dine analytiske kompetencer.

Du vil herudover indgå i et eller flere kategoriteams, hvor du sammen med dine kolleger i Category Management og vores brugere, vil skulle bidrage til udvikling og eksekvering af en kategoristrategi, der sigter på at tilvejebringe mest mulig sundhed for pengene, sikre en effektiv og robust forsyning, samt understøtte en bæredygtig udvikling. Herunder vil du:

  • få ansvar for en portefølje af kontrakter og leverandører i kategorien.
  • medvirke til implementering af kontrakter, herunder samarbejde med vores Category Managers om udbudsaftaler og aftaledækning inden for de kategorier I er fælles om.
  • drive din kontraktportefølje, herunder sikre at priser og sortiment er opdateret, at dine aftaler er tilgængelige for regionens brugere, at dine aftaler forlænges rettidigt og at din supply-chain leverer.
  • følge op på leverandørperformance og varetage den løbende dialog med leverandører omkring kontraktlige, kommercielle og forskellige supply-chain forhold.
  • samarbejde med Category Manager om at strukturere og konsolidere aftaleporteføljen i kategorien med henblik på effektiv kontraktdrift og hensigtsmæssig konkurrenceudsættelse gennem udbud i kategorien.
Du vil skulle tilegne dig forskellige analyseværtøjer (herunder SAP og KMD Indkøbsanalyse), så du kan bidrage i kategori-teamet med at overvåge og analysere spend og derigennem:

  • medvirke til at maverick spend, bliver aftaledækket på fordelagtige kommercielle og hensigtsmæssige logistiske vilkår og modnet til en udbudsproces og -plan i samarbejde med Category Managers i de forskellige indkøbskategorier.
  • medvirke til identifikation af besparelsespotentialer og bidrage til budget- og udbudsplanlægning.
  • medvirke til at tilvejebringe grundlaget for opstart og forberedelse af udbud i samarbejde med de Category Managers, der varetager og gennemfører udbudsforretningerne.
  • Medvirke til forhandlinger og sourcing.
  • at behandle og tage ansvar for forespørgsler på produkter og ydelser fra brugere på Regionens hospitaler og virksomheder.
Dine faglige og personlige kompetencer
Vi ser gerne, at du har erfaring fra en Contract Management funktion i en større privat eller offentlig organisation, men vi er indstillet på at lade kvalificerede kandidater med anden relevant erfaring komme i betragtning. Har du kendskab til de varer, udstyr og ydelser der indkøbes og anvendes i sundhedsvæsnet, så kan det være en fordel.

Du kan have en mellemlang eller videregående uddannelse inden for indkøb, supply-chain, handel, økonomi eller jura og/eller have opnået en relevant erfaring fra tidligere beskæftigelse med Contract Management og/eller med supply-chain.

Det er vigtigt, at du ser mulighederne for at bidrage til direkte indkøbsbesparelser med din kommercielle tilgang – og kan identificere relevante cost-drivere i markedet og hos dine leverandører, såvel som internt i organisationen – som du formår at omsætte i realiserbare gevinster i dine kategorier.

Du er proaktiv og selvkørende, arbejder struktureret, er driftsstærk, og følger dine opgaver helt til dørs med dokumentation af dine resultater. Du er god med tal og analyser, og arbejder med Excel på et højt niveau. Som kommunikator, er du god til at formulere og formidle kernen i sagen til forskellige faggrupper og samarbejdspartnere i både skrift og tale.

Som person er du ansvarsfuld, udadvendt, har et godt humør og er god til at skabe og vedligeholde faglige relationer. Det er derudover vigtigt, at du er fleksibel og at du motiveres af at skabe optimale løsninger og gode resultater i samarbejde med dine kolleger og interessenter.

Endelig er det vigtigt at du er hjemmevant med IT-systemer og er god til at tilegne dig anvendelsen af nye, da vi arbejder meget IT understøttet og datadreven.


Hvad kan vi tilbyde?
Du vil opleve at vi arbejder professionelt med alle aspekter af indkøbsprocessen og kontinuerligt stræber efter at udvikle og optimere vores bidrag til hospitaler og klinikken, med fokus på løbende forbedringer, anvendelse af effektive værktøjer, og IT-understøttelse af vores arbejdsprocesser.

Vi vil sørge for at klæde dig på til anvendelse af vores værktøjer og IT-systemer med introduktionsforløb og sidemandsoplæring, så du kan varetage dine opgaver effektivt og professionelt – og du vil indgå i et fagligt miljø, hvor videndeling og sparring imellem kolleger er en velkommen og integreret del af hverdagen.

Vi har fokus på den faglige udvikling og har etablereret et indkøbsakademi, som understøtter den fortsatte kompetenceopbygning i hele Koncernindkøb.

Hvem er vi?
Vi er en af Danmarks største indkøbsafdelinger med ca. 100 udbudsforretninger årligt, en omfattende kontraktportefølje på mere end 1.900 kontrakter og et indkøbspotentiale på ca. 9 milliarder kroner årligt indenfor generelle og hospitalsspecifikke forbrugsvarer, tjenesteydelser og udstyr.

Koncernindkøb er en enhed i Center for Økonomi. Koncernindkøb består af 4 sektioner: Strategisk Indkøb I & II, Grønne og Innovative indkøb, samt Kontrakter & Forretningsstøtte. Samlet set er vi ca. 80 medarbejdere som arbejder dedikeret med udbud, Contract Management og andre indkøbsrelaterede opgaver, herunder indfrielse en ambitiøs klimamålsætning i 2030. Stillingerne ledige i sektionen Kontrakter & Forretningsstøtte.

Yderligere oplysninger
Du vil blive ansat som Contract Manager med en ugentlig arbejdstid på 37 timer og med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød.

Du vil blive aflønnet i henhold til gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at indhente oplysninger hos Chef for Kontrakter og Forretningsstøtte Troels Hjelm Hirshals på tlf. 5120 5563.


Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er den 15. januar 2023, kl. 23.59 Du ansøger ved at uploade CV, ansøgning samt uddannelsesbevis i vores e-rekrutteringssystem. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i ugerne efter.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Kongens Vænge , 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959867

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet