BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hillerød Kommune har mange spændende sager og mangler en ny kollega. Hvis du brænder for administrative opgaver, har styr på fagsystemer og data, og ønsker at bidrage til vores mange forskelligartede opgaver, så er du den, vi leder efter. Stillingen vil primært være forankret i Ejendomme, men du vil også komme til at arbejde en dag om ugen i By og Miljø.
Om jobbet
Dine opgaver vil derfor spænde bredt og bl.a. være:
- Planlægning af personalemøder og kurser
- Administrativ ansvarlig for vinduespolering og kantine
- Ajourføring af håndbog og sikkerhedsmanualer
- Registrering og rettelser i Bygnings- og Boligregisteret (BBR)
- Lettere sagsbehandlingsopgaver for bygningsmyndigheden
- Superbrugerfunktioner (Acadre, Fraseredaktør, Tellis)
- GPDR-agent og kontraktholder
- Administrativ hjælp med kommunens genbrugslager
- Administrativ hjælp med Ejendommes del af kommunens hjemmeside
- Ajourføring og kontrol i Lomwass
- Opsætning af arbejdstelefoner
Om dig
Det vil være et krav, at du har kendskab til
- at arbejde i BBR, Acadre, OPUS, KMD Nova Byggesag
- at arbejde med byggesagsbehandling
- at arbejde i en større offentlig organisation
- Er serviceminded, udadvendt og god til at formulere dig
- Har et godt humør og kan lide at hjælpe dine kolleger og betjene borgere
- Har styr på sagerne og er struktureret og systematisk
- Har flair for sagsbehandling og er god til at lære nye systemer
- Er glad for administrative opgaver og f.eks. er nyuddannet kontorelev med stor interesse for arbejdet i en kommunal organisation
Hvorfor skal du søge hos os
I Hillerød Kommune har vi en uhøjtidelig tone og et godt samarbejde, hvor der er plads til alle. Vi har fokus på det gode arbejdsmiljø, og vi er en arbejdsplads, der prioriterer balance mellem arbejde og privatliv med flexordning og mulighed for at aftale hjemmearbejde 1-2 gange om ugen efter aftale med nærmeste leder. Vi har gode fysiske rammer i et åbent kontorlandskab på et moderne rådhus, kantineordning og desuden tilbyder vi en times motion i arbejdstiden.
Løn- og ansættelsesforhold
Organisatorisk ansættes du i Ejendomme.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation.
Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer.
Ansøgningsfrist
25. april 2025.
Ansættelsessamtaler
Forventes afholdt fredag den 16. maj 2025.
Tiltrædelse
1. august 2025.
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål til opgaverne i Ejendomme, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Janne Lundh på telefon 72 32 03 53, og ved spørgsmål til opgaverne i By og Miljø kan du kontakte sektionsleder Mette Preisler på telefon 72 32 21 10.
Hos os er det ikke kun arbejdet, der tæller, men også menneskene bag.
I fællesskab gør vi hver dag en forskel for kommunens mere end 54.000 borgere, og vi sætter pris på det helt særlige bidrag, som du kommer med. Vi er stolte af at gå nye veje og sammen finde løsninger på de udfordringer, som møder os. Hillerød Kommune er en fleksibel arbejdsplads, hvor vi tror på værdien af både forskellighed og sammenhold. Det er vigtigt, at alle føler sig anerkendt og respekteret, for hos os er arbejdsglæde en forudsætning for den gode kvalitet og tilfredse borgere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ejendomme, Trollesmindealle, 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-04-2025; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/e3bd472a-06aa-4172-ae02-a8c842efc71e