Bliv en del af vores kategoriteam og styrk det danske sundhedsvæsen - Region Hovedstaden søger Category Managers

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at arbejde med kategoristyring, offentlige udbud og projektledelse og samtidig komme helt tæt hospitalerne i Danmark? Så kom og gør en forskel for vores samlede sundhedsvæsen og bliv vores nye kollega i Region Hovedstadens Koncernindkøb.

Koncernindkøb har ansvaret for hele Region Hovedstadens indkøb, lige fra hospitalsspecifikke produkter og ydelser, facility management, medicoteknisk udstyr og meget mere.

Som Category Manager får du ansvaret for at gennemføre udbudsforretninger og kontraktforhandlinger, drive kategoristrategier og lede øvrige indkøbsprojekter. Du bliver en del af en af de største indkøbsafdelinger i Danmark og kommer til at samarbejde med regionens sundhedsfaglige medarbejdere om indkøb af lige fra eksempelvis sprøjter og kanyler til højteknologisk medicoteknisk udstyr.

Vi søger 1-2 nye kollegaer til at arbejde med strategisk indkøb inden for kliniske varer. Du bliver en del af et kategoriteam, der består af produktsygeplejeske, analysekonsulent, en miljøkonsulent, en jurist og en contract manager. Dine vigtigste interne samarbejdspartnere bliver det sundhedsfaglige personale på hospitalerne samt relevante centre i centraladministrationen.

Til den ene af de to stillinger foretrækker vi en mere erfaren medarbejder, mens vi er åbne for, at den anden af de to stillinger kan besættes af en mindre erfaren medarbejder.

Din opgave bliver

  • at prioritere og eksekvere indkøbsopgaver i din kategori.
  • at udbygge og udvikle samarbejdet med hospitalerne.
  • at udvikle og gennemføre kategoristrategi, herunder udbudsplan for egne kategorier, i tæt samarbejde med interne kunder og gode kollegaer.
  • at du aktivt udvikler dine kompetencer bl.a. på vores Indkøbsakademi og det faglige stærke miljø
  • at sparre og dele viden med kollegaer i et dynamisk, åbent og positivt miljø således at hele afdelingen udvikler sig sammen.
Vi er

  • et hold dygtige og engagerede kollegaer, der udgør en af Danmarks største og mest professionelle indkøbsafdelinger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi sætter kompetenceudvikling hos den enkelte højt.
  • en arbejdsplads med en uformel omgangstone, hjælpsomme og positive kollegaer, der sætter pris på godt humør og en mulighed for at få gavn af dit synspunkt og erfaring. Alt sammen noget der bidrager til, at vi sammen når vores mål om mere sundhed for pengene på en bæredygtig måde.
  • en god arbejdsplads med kontor i Hillerød og fleksible rammer for hjemmearbejde. Vi har en god kantine, mulighed for et fordelagtigt medlemskab af eget motionsrum og ugentlig motion i arbejdstiden.
Det er vigtigt, at du:

  • Er interesseret i og bliver motiveret af at arbejde med det danske sundhedsvæsen og i tæt samarbejde med vores dygtige kliniske personale
  • Trives i projektlederrollen og holder af at sætte retning og rammer herunder facilitering af møder med mange interessenter
  • Tager initiativ, er en igangsætter og kan lide at gå forrest og ikke er bange for at stille dig op på ”ølkassen”.
  • Er analytisk, fokuseret og vedholdende
  • Er nysgerrig, lyttende og troværdig over for dine samarbejdspartnere
  • Har god forretningsforståelse og kan tænke i helheder
  • Er en solid bruger af IT og værktøjer som MS-Office, herunder Excel, og har mod på at lære de programmer, som vi benytter i vores daglige arbejde
  • Kan kommunikere sagligt mundtligt og skriftligt på dansk
  • Det er en fordel hvis du har erfaring med strategisk indkøb, EU’s udbudslovgivning i praksis samt projektledelse – alternativt har mod på at lære det.
  • Det er ligeledes en fordel hvis du har erfaring med indkøb og udbud fra andre offentlige arbejdspladser eller som tilbudsgiver fra private virksomheder inden for medicobranchen.
Løn- og ansættelsesforhold
Tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokostpauser.

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst eks. https://www.djoef.dk/loen-og-loenforhandling/loenberegner-og-loentjek eller tilsvarende hos HK https://www.hk.dk/raadogstoette/loenstatistik

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos udbudschef Mia Søderberg på Mobil: +45 21 30 59 69 eller pr. Mail: mia.soederberg@regionh.dk

Ansøgningsfrist og -metode
Du søger jobbet ved at sende CV og ansøgning samt kopi af eksamensbeviser og andre relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem.

Der er ansøgningsfrist onsdag d. 23. september 2024.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende og/eller i uge 39 og eventuelle 2. samtaler forventes afholdt i uge 40.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Kongens Vænge , 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6104558

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet