Category Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at arbejde med strategisk Indkøb og gøre en forskel for hospitalerne i Danmark? Så kom og bliv vores nye kollega inden for området kliniske varer og patientnære tjenesteydelser

Koncernindkøb, som du bliver en del af, dækker hele Region Hovedstadens indkøb, lige fra hospitalsspecifikke produkter, Facility Management, Medicoteknisk udstyr og meget mere.

Som Category Manager får du ansvaret for at gennemføre udbudsforretninger og kontraktforhandlinger, drive kategoristrategier, og lede indkøbsprojekter.

Vi søger to nye kolleger til at arbejde med kliniske varer og patientnære tjenesteydelser. Du bliver en del af et kategoriteam, der består af produktsygeplejeske, analysekonsulent, en miljøkonsulent, en jurist og en contract manager. Dine vigtigste interne samarbejdspartnere bliver det kliniske personale på hospitalerne samt relevante centre i centraladministrationen.

Til den ene af de to stillinger søger vi en mere erfaren medarbejder, mens vi er åbne for, at den anden af de to stillinger kan besættes af en mindre erfaren medarbejder.

Du skal hjælpe os med:

  • At indkøbet i de enkelte kategorier giver mest mulig sundhed for pengene og indtænke eventuelle innovative- og bæredygtige tiltag.
  • At udbygge og udvikle samarbejdet med hospitalerne.
  • At udvikle og gennemføre kategoristrategi, herunder udbudsplan for egne kategorier, i tæt samarbejde med interne kunder og gode kollegaer.
  • At du aktivt udvikler dine kompetencer bl.a. på vores Indkøbsakademi.
  • At sparre og dele viden med kollegaer i et dynamisk, åbent og positivt miljø således at hele afdelingen udvikler sig sammen.
Vi er:

  • et hold dygtige og engagerede kollegaer, der udgør en af Danmarks største og mest professionelle indkøbsafdelinger i et stærkt fagligt miljø, hvor vi sætter kompetenceudvikling hos den enkelte højt.
  • en arbejdsplads med en uformel omgangstone, hjælpsomme og positive kollegaer, der sætter pris på godt humør og en mulighed for at få gavn af dit synspunkt og erfaring. Alt sammen noget der bidrager til, at vi sammen når vores mål om mere sundhed for pengene på en bæredygtig måde.
  • en god arbejdsplads med kontor i Hillerød og fleksible rammer for hjemmearbejde. Vi har en god kantine, mulighed for et fordelagtigt medlemskab af eget motionsrum og ugentlig motion i arbejdstiden.
Det er vigtigt, at du:

  • Er interesseret i og bliver motiveret af at arbejde med det danske sundhedsvæsen og i tæt samarbejde med vores dygtige kliniske personale
  • Har erfaring med indkøb og udbud fra andre offentlige arbejdspladser eller som tilbudsgiver fra private virksomheder herunder gerne inden for medicoindustrien.
  • Er analytisk, fokuseret og vedholdende
  • Er nysgerrig, lyttende og troværdig over for dine samarbejdspartnere
  • Har god forretningsforståelse og kan tænke i helheder
  • Selv tør tage initiativ
  • Er en solid bruger af IT og værktøjer som MS-Office, herunder Excel, og har mod på at lære de programmer, som vi benytter i vores daglige arbejde
  • Kan kommunikere sagligt mundtligt og skriftligt på dansk
  • Har erfaring med strategisk indkøb, EU’s udbudslovgivning i praksis samt projektledelse af egne opgaver – alternativt har mod på at lære det.
Løn- og ansættelsesforhold
Tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdstiden er 37 timer om ugen inkl. frokostpauser.

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes i henhold til gældende overenskomst eks. https://www.djoef.dk/loen-og-loenforhandling/loenberegner-og-loentjek eller tilsvarende hos HK https://www.hk.dk/raadogstoette/loenstatistik

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos: Udbudschef Mia Søderberg Mobil: +45 21 30 59 69 Mail: mia.soederberg@regionh.dk

Ansøgningsfrist og -metode
Du søger jobbet ved at sende CV og ansøgning samt kopi af eksamensbeviser og andre relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem.

Der er ansøgningsfrist onsdag d. 14. januar 2024.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt løbende og/eller i uge 2 og eventuelle 2. samtaler forventes afholdt i uge 3-4.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Hovedstaden, Kongens Vænge , 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959920

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet