Kommunikationskonsulent til web og intranet på Nordsjællands Hospital

dato

Vi søger en kollega, som vil være med til at skabe værdi for patienter og personale på Nordsjællands Hospital.

Hvis du kan sætte dig i patienternes sted og arbejde godt sammen med kollegaer i både klinikken og resten af administrationen, tilbyder vi dig en stilling, hvor du får ansvar for, at vores hjemmeside og intranet møder behovene hos vores målgrupper; patienter, pårørende og personale.

Om kort tid fusionerer vi med Region Hovedstadens Psykiatri, og snart begynder vi at planlægge sammenlægningen med Region Sjælland. Det kræver en sikker hånd i vores kommunikation; også når det gælder web.

Derfor har vi brug for dig, som kan lide at arbejde i systemer og udvikle meningsfuld kommunikation på tværs af platforme.

Om dig
Du er formentlig kommunikations- eller journalistuddannet, og du har konkret erfaring med web.
Da vi er et lille team, samarbejder vi på tværs og hjælper hinanden; derfor er det vigtigt, at du har grundlæggende kommunikationsfærdigheder på plads – du kan spotte den gode historie og er en sikker skribent.
Hvis du også har visuelt flair og erfaring med video og foto, vil det være et stort plus.
Du arbejder struktureret med dine opgaver, og så er du en holdspiller, som også siger ja til nye opgaver.

Om os

Som resten af sundhedsvæsenet står vi over for en masse spændende nyt med Sundhedsreformen. Derudover skal vi om et par år flytte til Nyt Hospital Nordsjælland, der lige nu er ved at blive bygget i Hillerød.

Derfor har vi både fokus på at fortælle de gode historier proaktivt, hjælpe forandringskommunikationen godt på vej og sikre stabilitet i kerneopgaven. Alt sammen med fokus på, hvad det betyder for patienterne og personalet, som vi er her for.

Du vil blive en del af en lille kommunikationsafdeling med store ambitioner. Vi er et hold erfarne folk, der holder af hinanden og vores faglige fællesskab, og som er klar til at byde en ny kollega indenfor.

Vi er en kommunikationschef og (med dig ombord) fire konsulenter, som sammen dækker alle discipliner i spændet fra patientinformation over web, presse og sociale medier til intern kommunikation.

Vores hverdag er foranderlig, men vi prioriterer altid faglig sparring og feedback, inspiration og udvikling.

Du vil få et stærkt regionalt netværk med kollegaer, som også sidder med web, og du vil arbejde tæt sammen med andre i administrationen og på de kliniske afdelinger.

Vil du vide mere?
Så er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Grethe Linder Vinther på telefon 42 32 11 95 eller på e-mail grethe.linder.vinther@regionh.dk for at høre mere om stillingen, efter den 21. april 2025.

Ansøgningsfristen er den 6. maj 2025

Tiltrædelse snarest muligt.

Vi forventer at holde 1. samtale mandag den 12. maj 2025 og eventuel 2. samtale torsdag den 15. maj 2025.

Det praktiske
Arbejdstiden er 30 timer om ugen.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Vi tilbyder mulighed for motion i arbejdstiden, som er er to gange en halv times superviseret træning om ugen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Nordsjællands Hospital (Hillerød), Dyrehavevej , 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/34c90325-4985-4ca2-b1b0-a1d8296b3d28

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Boliger til salg i Hillerød

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.