BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en medarbejder til økonomiteamet i Center for Regional Udvikling, hvor vi arbejder inden for miljø, klima, mobilitet og uddannelse. Trives du med at sikre konkret bogføring, ompostering og fakturering i et tæt samarbejde med gode kollegaer, så er det dig, vi mangler.
Center for Regional Udvikling (CRU) er ét af Region Hovedstadens koncerncentre.
I CRU er samarbejdskulturen præget af en uformel omgangstone, engagement og ”højt til loftet”. Vi hjælper hinanden og har et stærkt fagligt miljø og et godt kollegaskab i hverdagen og ved vores sociale arrangementer.
Du ansættes i Sekretariatet, som er én af CRUs tre enheder. Sekretariatet består af 18 medarbejdere fordelt på tre teams og en sekretariatschef. Det er Sekretariatets opgave at professionalisere og udvikle CRUs økonomistyring, juridisk- og HR-rådgivning, projektstyring, kommunikation samt it og indkøb.
Sekretariatet har også ansvaret for dagsordener til de stående politiske udvalg og regionsrådet, og følger op på den regionale udviklingsstrategi samt betjener politikere og centerledelse/direktion.
I CRU har vi fokus på, hvordan vi kan udvikle en grøn og innovativ region. Centrets godt 200 medarbejdere bidrager til rent drikkevand, råstoffer til fremtidens byggerier, omstilling til miljø- og klimaudfordringerne, kollektiv transport for 40 mio. passagerer årligt, udvikling af fremtidens mobilitetsløsninger samt årlig fordeling af 16.000 gymnasieelever.
Dine opgaver
Du vil i det daglige skulle løse forskellige økonomiopgaver i samarbejde med erfarne kollegaer. Disse opgaver kunne være
- Bidrage til god økonomistyring i centeret, ved at lave delopgaver såsom lønopfølgning, bogføring, ompostering og fakturering mv.
- Administrativ og økonomisk sparring med kollegaer i resten af centeret efter behov
- Arbejde med vores økonomisystem SAP, hvor du skal være med til at oprette og lukke konti, flytte budgetter, og afstemme konti
- Have bogføringsansvaret for vores balancekonti
- Løbende ad hoc-opgaver på økonomiområdet, da opgaverne i teamet er mangeartede
Om dig
Du er engageret i at understøtte god bogføring og økonomistyring samt har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Du har overblik og arbejder selvstændigt og struktureret, og indgår gerne i nye opgavefællesskaber på tværs af organisationen. Derudover forventer vi, at du sætter en ære i at budgetter og registreringer er afstemt, samt at du trives godt i et uformelt miljø.
Yderligere oplysninger
Vil du høre om stillingen kan du kontakte personaleleder Annet Krogsdam Selsø på tlf. 2999 7914 eller koordinator for økonomiteamet Mikkel Pedersen på tlf. 2132 3219.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation.
Det er en fast fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. februar 2025. Du vil i det daglige arbejde referer til teamkoordinator Annet Krogsdam Selsø.
Vores medarbejderpolitik bygger på værdier om tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.
Arbejdsstedet er Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød.
Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen online via linket her på siden.
Ansøgningsfristen er senest den 11. november 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstaden, Kongens Vænge , 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6138264