BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i et miljø med højt tempo, hvor du er tæt på beslutningerne – og er du serviceorienteret og kan arbejde selvstændigt? Så er du måske vores kommende kollega.
Du bliver en del af et team af 3 administrative koordinatorer, der sammen dækker hele administrationen på Nordsjællands Hospital.
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig meningsfulde opgaver og et godt arbejdsmiljø. Direktionssekretariatet består af en sekretariatschef og 13 medarbejdere. Vi har et stærkt kollegialt samarbejde med høj trivsel, humor og højt til loftet. Her er gode muligheder for, afhængigt af opgaverne, både at arbejde tæt sammen med kolleger og mere selvstændigt. Vi arbejder tæt sammen med både direktionen, resten af administrationen og de kliniske afdelinger
Dine opgaver
- Sekretariatets betjening af Økonomi og HR Afdelingen, f.eks. personaleadministration, jobopslag i HR-manager systemet, WEB-redaktør, attestering af faktura, ferieoversigt, godkendelse af fravær samt overførsel af ferie, booking af div. møder og bestilling af forplejning m.m.
- Ekspedition af klager fra Styrelsen for Patientklager
- Administration af lægers bibeskæftigelse
- Månedlige mails med til- og fratrædelser i administrationen
- Sekretær for lokalt medarbejderudvalg
- Skrive referat i begrænset omfang
- Indkøb af IT-udstyr
- Validering ifm. APV og trivselsmålinger
- Diverse store og små praktiske opgaver.
- Er kontoruddannet
- Det vil være en fordel, hvis du har indsigt i sundhedsvæsenets opgaver og politiske opbygning
- Gode formuleringsevner, på skrift og i tale
- Du har flair for anvendelse af relevante IT-værktøjer, herunder Microsoft-pakker, sagsunderstøttende redskaber, Teams og konferencesystemer
- Erfaring med at journalisere og oprette sager i Workzone
- Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med Silkeborg Data, HR Manager / Talent Recruiter, Microsoft SharePoint og SAP.
- Personligt drive og engagement tilsat humoristisk sans
- Lyst til at arbejde tværfagligt i et sundhedsprofessionelt miljø
- Er selvstændig i opgavevaretagelsen
- Er imødekommende og serviceminded og trives med at hjælpe dine kolleger
- Er systematisk og omhyggelig, men hvor du nogle gange må smide det, du har i hænderne, men også skal sikre dig at alle opgaver bliver fuldt til dørs.
Du ansættes i Direktionssekretariatet, som er en del af Økonomi og HR Afdelingen på Nordsjællands Hospital. Dit primære arbejdssted vil være i Hillerød. Løn- og ansættelsesforhold aftales i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat pr. 1. juni 2024, og er på 37 timer om ugen. Du vil referere til sekretariatschefen. Vi har mulighed for hjemmearbejde.
Har du fået lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Rikke Skaaning Andersen på mobil 29 32 33 12.
Du kan også finde flere oplysninger om os på Nordsjællands Hospitals hjemmeside.
Ansøgningsfristen er torsdag d. 11. april 2024. Samtaler vil blive afholdt onsdag d. 17. april 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nordsjællands Hospital (Hillerød), Dyrehavevej , 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017017