Administrativ medarbejder til barselsvikariat på Kommunikationscentret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en hverdag med stor kontaktflade til både borgere, pårørende og fagpersoner? Så har vi barselsvikariatet til dig.

Der er gang i den her på Kommunikationscentret i Hillerød! Telefonen ringer, og borgere og deres pårørende kommer ind og ud af huset med forskellige problemstillinger. Det er derfor, vi har brug for dig og dine evner til at imødekomme og rumme de mange forskellige henvendelser, problematikker og dertilhørende opgaver.

Din hverdag
Servicemindet, struktureret og løsningorienteret er nogle af de nøgleord, som går igen i din hverdag på KC. Du vil være ansigtet udadtil, og du vil ofte følge borgernes forløb fra start til slut. Din hverdag vil være alsidig, og du vil have opgaver på tværs af huset, hvor du arbejder sammen med forskellige kollegaer og faggrupper.

Du vil blive en del af sekretariatet, hvor du vil sidde tæt sammen med tre kollegaer, der understreger, at: ”der altid er plads til at sparre med hinanden, og vi deler en fælles glæde ved at hjælpe borgerne og hinanden i hverdagen”.

Sammen med dine kollegaer vil dine primære opgaver være:

  • Sagsbehandling og kontakt til hjemkommunerne.
  • Koordinering og strukturering herunder booking af borgere og konsulenter.
  • Håndtering af borgerhenvendelser, både telefoniske og i receptionen.
  • Afslutning af sager samt fakturering.
  • Indgå i tværfaglige projekter i huset.

Vi vil gerne høre mere om:
  • dine evner til at strukturere og skabe overblik.
  • hvordan du benytter dine menneskelige færdigheder i dit arbejde.
  • hvilke faglige kompetencer du kan bringe til bordet som administrativ medarbejder på KC.
  • din erfaring med at arbejde i den offentlige sektor.
  • hvordan du bidrager til et godt arbejdsmiljø og samarbejde med dine kollegaer.

Programmer vi arbejder i:
  • Nexus – elektronisk sagsbehandlingssystem
  • Netforvaltning Sundhed
  • Movia Turbestilling
  • Outlook

Har du erfaring eller stiftet bekendtskab med nogle af disse systemer, er det en fordel, men ellers sørger vi for, at du bliver introduceret til dem.

Om Kommunikationscentret
Kommunikationscentret er en selvstændig institution under Hillerød Kommune, hvor vores kerneopgave er at undervise borgere med kommunikative og kognitive funktionsnedsættelser, så de får en bedre kommunikation og livskvalitet. Derudover afholder vi også kurser for både fagpersonale og pårørende til mennesker, der har brug for støttet kommunikation. Huset er tværfagligt sammensat af logopæder, synskonsulenter, specialoptikere, hørekonsulenter, neuropsykologer, teknologikonsulenter og ergoterapeuter. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside: https://kc.hillerod.dk/.

Praktisk
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerleder Charlotte Jensen på telefon 72 32 38 01 og mail chaje@hillerod.dk.

Vi afholder samtale den 20. februar 2024.
Ansøgningsfrist: 9. februar kl. 12.00.
Ansættelse: barselsvikariat 30-37 timer om ugen (aftales).
Tiltrædelse: 1. maj 2024.
Adresse: Skansevej 2D, 3400 Hillerød.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 54.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. I Hillerød Kommune har vi røgfri arbejdstid.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kommunikationscentret, Skansevej, 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981398

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet