Administrativ medarbejder til Center for optag og uddannelsesvejledning på SOSU H

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder til Center for optag og uddannelsesvejledning på SOSU H

Trives du med administrative opgaver i en travl og foranderlig hverdag? Har du god systemmæssig forståelse, overblik og solide IT-kompetencer? Så er du måske uddannelsesvejledningens nye administrative kollega

Om jobbet

Vi søger i Center for optag og uddannelsesvejledning, til vores afdeling i Hillerød, en kollega 37 timer ugentligt i en fast stilling. Du skal varetage en bred opgaveportefølje i forbindelse med optagelse af kommende elever til uddannelse på SOSU H. Du bliver en del af Danmarks største SOSU-skole, hvor vi uddanner dygtige medarbejdere til social- og sundhedsområdet og til den pædagogiske sektor.

Som administrativ medarbejder skal du både kunne arbejde selvstændigt med egne ansvarsområder og fungere i et team med 22 kolleger, der består af både uddannelsesvejledere og administrative medarbejdere. Sammen har vi et fælles ansvar for kvalitetssikring af opgaverne, når nye elever skal optages på skolen.

Vi arbejder med digitalisering og professionel sagsbehandling. Vi implementerer løbende nye IT-løsninger og har generelt fokus på at optimere og automatisere arbejdsgange på tværs af alle uddannelser og afdelinger.
I uddannelsesvejledningen vægter vi samarbejde, udvikling og videndeling højt. Vi sidder fordelt på alle SOSU H’s afdelinger, men mødes jævnligt både fysisk og online. Vi har mange og meget alsidige opgaver, indenfor et fag med stort politisk fokus og løbende ændringer i vores uddannelser.

Vi lægger vægt på at yde en ordentlig og professionel service for vores ansøgere, eksterne samarbejdspartner og kolleger.

Som administrativ medarbejder i uddannelsesvejledningen vil du blandt andet komme til at arbejde med nogle af nedenstående områder:
• Sagsbehandling og administration af ansøgninger
• Håndtering og behandling af data i Excel
• Kommunikation med ansøgere via digital post
• Kontrol og kvalitetssikring af data og arbejdsgange
• Tæt samarbejde med uddannelsesvejlederne i Centeret

Om dig

Du har god IT- og systemmæssig forståelse og er rutineret bruger af office-pakken og særligt Excel. Du kan prioritere og afslutte dine arbejdsopgaver, bevare overblikket i pressede situationer og arbejder generelt struktureret og systematisk. Du er nysgerrig af natur og undres hvis systematikken og logikken udebliver. Du kan lide at blive udfordret fagligt. Du er hurtig på tasterne, tager ansvar for dine opgaver og fungerer godt i et livligt uddannelsesmiljø. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra uddannelsessektoren.

Det vil være en fordel hvis du som ansøger har:

• Erfaring med administrativt arbejde
• Erfaring med Office pakken – og især Excel
• Relevant uddannelse, f.eks. professionsbachelor i offentlig administration eller kontoruddannelse
• Gode samarbejds- og kommunikationsevner
• Analytisk sans og erfaring med at indgå i komplekse projekter
• Detaljeorienteret, struktureret og systematisk
• Har kendskab til Studie+

Vi tilbyder
Spændende og alsidige opgaver i en organisation i udvikling. Du bliver en del af et dynamisk center med engagerede og dygtige kolleger, der glæder sig at møde dig og introducere dig til opgaverne. Vi vægter videndeling højt, har en uformel omgangstone, plads til forskellighed og et fælles fokus på opgaverne. Vi sidder i åbent kontor tæt på nærmeste kolleger og øvrige team.
Der er gode muligheder for at udvikle dine kompetencer gennem både intern og ekstern kompetenceudvikling. På tværs af alle vores afdelinger er det vores ordentlighed og professionalisme, der kendetegner os.
SOSU H prioriterer faglig udvikling højt, vi udvikler nyt og er dagsordenssættende for faglig udvikling af uddannelser og fag. Samtidig holder vi altid fokus på at skabe rammer, så både unge og voksne elever trives og udvikles, mens de går på vores skole.

Er det noget for dig? Sådan søger du

Send din ansøgning med bilag via knappen ”søg stilling” nederst på siden. Det er kun ansøgninger, der sendes via rekrutteringssystemet, der kommer i betragtning.

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller Organisationsaftale for ledere og lærere ved institutioner for erhvervsrettet uddannelse, der udbyder de grundlæggende social- og sundhedsuddannelser. Der er tale om en fastansættelse. Den gennemsnitlige arbejdstid er 37 timer om ugen inklusiv betalt frokostpause og vi har røgfri arbejdstid.

Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte centerleder Pia Grosse på 26 25 66 97 eller pgr@sosuh.dk mandag-fredag mellem 8.30-16. Dog ikke den 09. og 10. maj grundet Kristi Himmelfartsferie.

Ansøgningsfrist og proces Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 23.05.2024 kl. 12.00. Vi holder ansættelses samtale fredag den 31. maj 2024. Forventet tiltrædelse den 15.08.2024.

SOSU H vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.
Læs mere om SOSU H her.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SOSU H Munkeengen, Munkeengen , 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6043265

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet