Administrativ medarbejder til Central Visitation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om Central visitation

Central Visitation er en af borgernes vigtigste indgange til Nordsjællands Politi. Her modtages alle skriftlige borgerhenvendelser, der journaliseres og visiteres inden for en meget kort frist. Central Visitation foretager endvidere den indledende og ofte uopsættelig første sagsbehandling forud for sagernes fordeling til resten af organisationen.

Central Visitation ca. 35 dygtige medarbejdere som henholdsvis er politiuddannede, administrative medarbejdere og elever.

Central Visitation har et tæt samarbejde med næsten alle grene af Nordsjællands Politi.

Jobbet:

Som administrativ medarbejder i Central Visitation består dit arbejde i:

  • Registrering af diverse borgerhenvendelser i politiets systemer
  • Skriftlige og telefoniske udredninger af uklarheder og mangler ved anmeldelser, f.eks. ved henvendelse til anmelder og parter
  • Fremsendelsespåtegninger og ekspedition af sager til fremmede politikredse og andre enheder i Nordsjællands politi
  • Fordeling af indgående e-mails til hele organisationen
  • Oprettelse af skrivelser til borgere vedrørende sigtelse i mindre straffesager
  • Fordeling af fysisk post til hele organisationen

Om dig

  • Du har erfaring med skriftlig og telefonisk borgerbetjening, og er i stand til, på en forståelig og effektiv måde, at indhente og videregive oplysninger
  • Du har blik for kvalitet og detaljen, og er omhyggelig i forhold til bl.a. registreringer
  • Du kan arbejde selvstændigt, tager ansvar ift. helheden og lader ikke sager/opgaver falde mellem to stole
  • Du har gode samarbejdsevner, og er vant til at arbejde med kolleger med forskellig faglighed
  • Du er en holdspiller
  • Du kan arbejde i et hektisk og travlt miljø, og kan bevare overblikket

Det er en fordel hvis du har tidligere erfaring med Politiets IT-systemer, herunder POLSAS, men ikke et krav.

Løn- og ansættelsesvilkår

Geografisk er Central Visitation placeret i Hillerød.

Arbejdstid: 37 timer om ugen - mandag til fredag inden for tidsrummet 07-17.

Opstart er hurtigst muligt - så snart du er sikkerhedsgodkendt. Vikariatet forventes at vare til udgangen af 2024.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at denne kan opretholdes under hele ansættelsen. Denne sikkerhedsgodkendelse kan tage ca. to til fire uger.

Timeløn: 173 kr. i timen og derudover vil du modtage et fast overenskomstbaseret tillæg på 9% af din timeløn.

Moment varetager første del af ansættelsessamtalen, hvorefter der vil være personlige samtaler hos Nordsjællands Politi.

Tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6031854

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet