BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du kendskab til alt det grønne og kan du yde pleje for blomster og planter? Kan du opstille og udstille planter så de fremstår præsentabelt og indbydende? Ville du stortrives i en stilling med højt tempo og hvor udviklingen går stærkt? Så er det nok dig vi søger!
Billigblomst Hillerød søger en medarbejder til en alsidig hverdag, hvor to dage med garanti ikke er ens. Du får ansvaret for den daglige drift i samspil med dine gode kollegaer.
Billigblomst har siden vores start i 2009 været på en udviklings- og vækst rejse og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende detailkæder. Vores 10. center åbnede vi i Holbæk i marts i 2023. Og det går stærkt! Vi har i november 2023, lanceret vores City koncept med første City butik i KBH og til september 2024 åbner vi vores 11. center i Fredericia! Skynd dig at skrive en ansøgning og kom med på vores vækstrejse!
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Billigblomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt. Vi har en meget flad organisationsstruktur hvor vores centerchefer er tydelige at mærke i centrene, distriktscheferne kigger jævnligt forbi og du vil også mærke HR, marketing, kundeservice, indkøb og til tider vores administrerende direktør og ejers tilstedeværelse i centeret.
Derudover kan du nyde godt af:
- En personalerabat på 24% på alt i plantecenteret
- Spændende og dynamisk hverdag med fart over feltet, så tiden flyver afsted
- Stærkt samarbejde i havecenteret og på tværs af organisationen
- Ansættelsesvilkår efter HK’s butiksoverenskomst, som fx pension og sundhedsordning
I din hverdag kan du forvente:
- Ansvarlig for plantecenterets stueplanter og blomster
- Trimning og rengøring i afdelingerne
- Rådgive kunderne i et omfang, der overholder vores koncept
- Indretning af stueplanteafdeling
- Vareopsætning
- Planlægning af sæsoner
- Ansvarlig for indkøb af stueplanter
Du bliver en del af den daglige drift, der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen og da vi har åbent alle årets dage, på nær d. 1. januar, indebærer det arbejde i weekender og på helligdage.
Vores ønskeliste:
- Du har minimum 3-5 års erfaring fra lignende stilling
- Du har stor erfaring fra detailbranchen og med håndtering af blomster og planter
- Du er arbejdsom, ihærdig, omstillingsparat og fleksibel ift. arbejdstid
Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning afsted. Hvis du synes stillingsopslaget har givet anledning til spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Centerchef Michelle Jensen på tlf. 31 10 26 41. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Billigblomst, Sigrunsvej, 39, 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018414