Bliv en del af vores kreative marketingteam hos U/NORD Kursuscenter og styrk vores digitale brand!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

U/NORD Kursuscenter søger en passioneret og kreativ marketing- og SoMe-medarbejder til at drive vores digitale tilstedeværelse og styrke vores brand i hovedstadsområdet. Som en central del af vores salgs-/marketingteam, vil du få ansvaret for at udvikle og gennemføre digitale salgs- og markedsføringskampagner, der engagerer og inspirerer vores målgrupper.

Din rolle som marketingmedarbejder:
I denne alsidige stilling vil du opleve, at ikke to dage er ens. Udover dine primære opgaver inden for marketing vil du også spille en vigtig rolle i vores administrative setup. Dette inkluderer rådgivning og assistance til vores kunder, samt aktiv deltagelse i forskellige events og messer.

Vi leder efter en person, der brænder for uddannelse, medarbejderudvikling og videndeling inden for arbejdsmarkedsuddannelserne og det danske uddannelsessystem.

Hvem er du?
Du har fingeren på pulsen, når det kommer til sociale medier som LinkedIn, Instagram og Facebook. Du tør tage initiativ, fange vores kursister og undervisere på gangen, og skabe autentisk og engagerende content til vores hjemmeside, brochurer og SoMe-kanaler. Med dine stærke kommunikative evner formår du at fortælle præcise og inspirerende historier i øjenhøjde – både gennem tekst, billeder og videoer.

Derudover er du dygtig til at skrive fængende nyhedsbreve og har erfaring med e-mail automation, så vi kan ramme vores målgrupper med det rette budskab på det rette tidspunkt.

Hvad tilbyder vi?
Hos U/NORD Kursuscenter får du mulighed for at blive en del af et engageret team i en organisation, der sætter uddannelse og kompetenceudvikling højt på dagsordenen. Du vil arbejde i et dynamisk miljø, hvor dine ideer og initiativer bliver værdsat og hvor du får mulighed for at gøre en reel forskel.

Som medarbejder bliver dine opgaver bl. a.:

  • At skabe spændende indhold, der fanger vores målgruppes opmærksomhed på vores sociale medieplatforme.
  • At udfordre fordomme og inspirere vores følgere til at vælge uddannelse og opkvalificering
  • At interagere med vores følgere gennem inddragende indhold.
  • At formidle relevante historier fra kursuscentret gennem billede og video.
  • At opdatere og vedligeholde annoncering på Facebook via adsmanager.
  • At sikre udvikling, planlægning og eksekvering af kampagner i tæt samarbejde med salgsteamet
Vi søger en kollega, der

  • Er fyldt med sjove og kreative idéer og har masser af gå-på-mod.
  • Kan arbejde selvstændigt og ikke er bleg for at række ud til kursister og undervisere på vores lokationer for at finde de gode historier.
  • Har et skarpt øje for at spotte og anvende virale trends.
  • Er fortrolig med brugen af sociale medieplatforme og kan jonglere med hashtags og emojis som en ægte pro.
  • Kan arbejde med e-mail automation. Vi bruges Apsis til vores nyhedsbreve og mail flow.
  • Kan udarbejde videomateriale og tage levende billeder.
  • Kan arbejde i et CMS-system og vedligeholde vores hjemmeside.
  • Kan arbejde selvstændigt i Adobe InDesign, Illustrator og Photoshop.
Hos os får du mulighed for

  • At arbejde med en masse spændende salg- og marketingsopgaver, hvor du samtidig kan udfolde dig kreativt.
  • At udvikle dine foto- og video-skills samtidig med, at du forbliver en haj til sociale medier.
  • At blive en del af et sjovt og kreativt fællesskab, hvor du kan sparre med søde kollegaer, der også arbejder med kundeservice, salg og markedsføring til dagligt.
  • At sætte dit eget præg på vores sociale medieplatforme.
Vi er et Kursuscenter, der bygger på værdierne: Respekt, Faglig stolthed og Nysgerrighed.

Disse værdier er kernen i alt, hvad vi gør, og de afspejler, hvordan vi arbejder sammen som team og hvordan vi møder vores kursister, samarbejdspartnere og det omgivende samfund. Hos os får du ikke bare et job – du bliver en del af en organisation, hvor din udvikling og trivsel er i fokus, og hvor vi sammen stræber efter at skabe en positiv forskel.

Ansættelsesvilkår
Stillingen vil være på 37 om ugen, og dit arbejdssted vil primært være i Hillerød på følgende adresse:

  • Peder Oxes Alle 4, 3400 Hillerød
Stillingen kan involvere arbejdsopgaver, der kræver arbejdstid på vores andre adresser i Helsingør og Lyngby.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. november 2024 og ansøgningsfristen er d. 13. september 2024. Ansøgning og CV sendes via ansøgningsformularen. Der vil løbende blive afholdt ansættelsessamtaler.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte salg- og markedsleder Linda Marhauer på telefon 91 33 00 06 eller Uddannelseskonsulent Lillan Gyldenvang på telefon 91 33 00 44

Det er en betingelse for ansættelsen, at du til enhver tid kan fremvise en ren børneattest. ​Det er et krav at du har bil, som du kan bruge i dit daglige arbejde.

Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker som kontorfunktionær efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige Område og efter organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT.

U/NORD understøtter et sundt og sikkert arbejdsmiljø og undervisningsmiljø og har derfor røgfri skole- og arbejdstid.

U/NORD Kursuscenter er Nordsjællands største uddannelsescenter, der tror på, at alle i Danmark har ret til uddannelse. Vi opkvalificerer virksomheder, medarbejdere og jobsøgende med strategisk og systematisk kompetenceudvikling primært inden for Arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU).

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

U/NORD - Peder Oxes Alle, Peder Oxes Alle , 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106264

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet