Bogholderi- og regnskabsassistent søges til vores kontor i Hillerød

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har meget travlt og søger derfor en allround kontorassistent med flair for bogholderi og regnskab og meget gerne kundeservice til vores kontor i Hillerød.

 

Dine opgaver på vores kontor bliver:

  • Telefonpasning
  • Taste løntimer og lave lønregnskab, vi bruger Danløn og ligge dem til godkendelse hos ceo
  • Bogføring vi bruger E-conomic/Visma
  • Oprette kunder
  • Fakturere
  • Tjekke fakturaer fra vores leverandører og ligge dem til godkendelse hos Ceo
  • Allround opgaver på kontoret.

Vi forventer du:

  • Er serviceminded, kvalitets- og ansvarsbevidst
  • Ved hvad telefonisk kundeservice er.
  • Er systematisk og har sans for detaljerne
  • Er uddannet kontor eller regnskabsassistent
  • Kan kommunikere på dansk og engelsk
  • Er superbruger i officepakken
  • Du er fleksibel med arbejdstiden ved månedsafslutning

Vi tilbyder:

  • Arbejdstider kan placeres inden for tidsrummet mellem kl. 7 og 16 (flekstid)
  • Videreuddannelse
  • Løn efter kvalifikationer
  • Godt arbejdsmiljø. 

 

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til, at ringe til os på 7174 5858 og ellers glæder vi os til du sender din ansøgning til  srservice@srsmultiservice.dk

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kollega

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Srs Multiservice ApS, Gefionsvej, 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: srservice@srsmultiservice.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873852

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet