BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du skære en kompliceret sag ind til benet, er du god til at holde mange bolde i luften og har du sans for kvalitet, samarbejde og direktions- og sekretariatsbetjening? Så er du måske vores kommende kollega i Direktionssekretariatet på Nordsjællands Hospital.
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde dig meningsfulde opgaver og et godt arbejdsmiljø. Direktionssekretariatet består af en sekretariatschef og 13 medarbejdere. Vi har et stærkt kollegialt samarbejde med høj trivsel, humor og højt til loftet. Her er gode muligheder for, afhængigt af opgaverne, både at arbejde tæt sammen med kolleger og mere selvstændigt. Vi arbejder sammen med både direktionen, resten af administrationen og de kliniske afdelinger.
Arbejdsopgaver
Dine hovedopgaver bliver i et tæt samarbejde med dine kolleger i Direktionssekretariatet:
- Sekretariatsbetjening i form af sagsforberedelse for direktionen; udarbejdelse af dagsordener, referatskrivning, opfølgning på møder, betjening af ledelsesfora, direktionens tværgående arbejds- og styregrupper og lignende.
- Sekretariatsbetjening af de sundhedsfaglige råd.
- Agere tovholder på indkomne politikerspørgsmål og høringer.
- Planlægning af besøg med politisk deltagelse.
- Koordinering og kvalitetssikring af sagsfremstillinger, beslutningsgrundlag og andet materiale fra administrationen, hospitalets kliniske afdelinger og andre samarbejdspartnere.
- Understøttelse af hospitalsdirektionen, eksempelvis udarbejdelse af oplæg til projekter, systematisering og formulering af opgaveopdrag, mødeforberedelse samt udarbejdelse af præsentationer (talepapirer / slides m.m.).
- Samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse.
- Systematisk og omhyggelig med høje kvalitetskrav til dit arbejde.
- Kendskab til sundhedsvæsnet er en fordel.
- Gerne erfaring med sekretariatsarbejde og ledelsesbetjening.
- Gode formuleringsevner – både på skrift og i tale (evne til at skrive i et klart sprog, kunne uddrage essens, gøre faglige problemstillinger forståelige og klar til beslutning).
- Personligt drive og engagement tilsat humoristisk sans.
- Serviceminded og kan håndtere mange bolde i luften i en tempofyldt hverdag.
- Analytiske evner og selvstændig opgavevaretagelse.
- Lyst til at arbejde tværfagligt i et sundhedsprofessionelt miljø.
Vi ser meget gerne, at du kan starte hos os pr. 1. juni 2024 i et 9-10 måneders barselsvikariat (med mulighed for forlængelse) i Direktionssekretariatet, som er en del af Økonomi og HR-afdelingen på Nordsjællands Hospital. Der er mulighed for hjemmearbejde.
Løn- og ansættelsesforhold aftales i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på 37 timer om ugen. Du vil referere til sekretariatschefen.
Ansøgning
Har du fået lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Rikke Skaaning Andersen på tlf. 29 32 33 12 eller mail rikke.skaaning.andersen@regionh.dk eller direktionskonsulent Mia Panholm Jacobsen på tlf. 24 78 50 34 eller mail mia.panholm.jacobsen@regionh.dk
Du kan også finde flere oplysninger om os på Nordsjællands Hospitals hjemmeside.
Send din ansøgning senest tirsdag den 30. april 2024. Samtaler forventes afholdt onsdag den 8. maj 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nordsjællands Hospital (Hillerød), Dyrehavevej , 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027956