BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sekretariatet i Center for Regional Udvikling søger en initiativrig, serviceminded og ambitiøs enhedssekretær, der vil spille en nøglerolle i organisationen. Du trives med en bred variation af arbejdsopgaver, selvstændig opgaveløsning og et dagligt samarbejde med en bred vifte af medarbejdere på tværs af Sekretariatet, Centret samt regionens andre koncerncentre. Er det dig?
Center for Regional Udvikling (CRU) er ét af Region Hovedstadens syv koncerncentre, som er regionens samlede administration. I CRU har vi fokus på, hvordan vi kan udvikle en grøn og innovativ region med de særlige opgaver, vi har inden for miljø, klima, trafik og uddannelse.
Centrets godt 200 medarbejdere bidrager til at sikre rent drikkevand til regionens borgere, råstoffer til fremtidens byggerier, omstilling og tilpasning til de miljø- og klimaudfordringer, som regionen står over for, kollektiv transport for 40 mio. passagerer årligt, udvikling af fremtidens mobilitetsløsninger samt årlig fordeling af 16.000 gymnasieelever på regionens gymnasier.
Vi har i CRU en samarbejdskultur præget af en uformel omgangstone, engagement og ”højt til loftet”. Vi er gode til at hjælpe hinanden og lægger vægt på at have et stærkt og professionelt fagligt miljø og et godt kollegaskab i hverdagen og ved sociale arrangementer, julefrokoster, sommerfester mv.
Sekretariatet er én af tre enheder i CRU. Vi har ansvaret for de politiske udvalgsdagsordener op imod de stående politiske udvalg og regionsrådet, vi følger op på den regionale udviklingsstrategi, betjener politikere og centerledelse/direktion. Derudover er det Sekretariatets opgave at professionalisere og udvikle centret ift. god økonomistyring, juridisk- og HR-rådgivning, styrket projekt- og porteføljestyring, kommunikation og administrativ sekretariatsbetjening, herunder it og indkøb.
Stillingen som enhedssekretær indebærer bl.a.:
- selvstændig varetagelse af indkøbsfunktion ift. kontorartikler, møbler mv. i regionens økonomisystem SAP
- direktions- og centerledelsesbetjening i samspil med vores direktionskonsulenter; herunder kalenderbooking, mødeforplejning, rejsebestillinger, håndtering af udlæg og fakturaer, booking af konferencesteder mv.
- administrativ understøttelse af politiske udvalg og politiske møder i samarbejde med vores udvalgssekretærer; herunder mødeforplejning, produktionsplan, planlægning af studierejser, kalenderbooking mv.
- intern kommunikation ift. nyhedsbrev og web/intranet
- ansvarlig for Centrets kontorelev.
Sekretariatet består af 18 medarbejdere fordelt på tre teams samt en sekretariatschef. Du vil blive en del af et team på 7 medarbejdere, der arbejder med HR, organisationsudvikling, MED-udvalgsbetjening, IT, indkøb, intern kommunikation, herunder web og nyhedsbrev, og direktionsbetjening.
Om dig
Vi lægger vægt på, at du:
- har en relevant kontoruddannelse eller er professionsbachelor (fx offentlig administration)
- har erfaring med og interesse for opgaver relateret til en indkøbsfunktion, administrativ understøttelse og sekretariatsbetjening
- har lyst til at lære at bruge forskellige IT-systemer, herunder journaliseringssystemet Workzone, økonomisystemet SAP og Kursusportalen
- har erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation eller en større virksomhed
- bliver motiveret af både at arbejde selvstændigt, samarbejde med kolleger og levere en professionel service
- synes det er sjovt at drive processer og finder glæde i varierede arbejdsopgaver og en omskiftelig hverdag
- som person er drevet af dit engagement, faglighed og gode humør - og ser det som en styrke at være dialogsøgende og ordentlig i din arbejds- og kommunikationsform.
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation. Der er mulighed for forhandling af tillæg afhængigt af dine kompetencer og erfaring.
Du har mulighed for at tilrettelægge arbejdsdagen fleksibelt og med mulighed for hjemmearbejdsdage. Vores medarbejderpolitik er centreret om værdierne: Tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.
Vi stiler efter ansættelse pr. 1. februar 2024 eller snarest muligt herefter. Arbejdssted er Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød.
Ansøgningsprocedure
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Iben Fibiger på telefon 5115 9079 eller specialist Christina Deleuran på telefon 4014 4689.
Der er frist for ansøgning den 13. december 2023, men da vi afholder samtaler løbende, opfordrer vi dig til at sende din ansøgning allerede nu.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV samt eksamensbeviser, som du sender online via linket her på siden.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstaden, Kongens Vænge , 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949966