Funktionsansvarlig til intern logistik søges til Klinisk Biokemisk Afdeling på Nyt Hospital Nordsjælland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har rystet posen og skræddersyet en helt ny organisation, som passer til Klinisk Biokemisk Afdeling (KBA) på Nyt Hospital Nordsjælland (NHN), hvor logistik og arbejdsgange er anderledes end vores nuværende. Strukturen er klar, og vi er gået i gang med at implementere den – her er din invitation, hvis du har lyst til at være med!

KBA på NHN får meget nyt udstyr, som både er ny teknologi og fra nye leverandører. Derfor er der en lang indkøringsperiode, som allerede er startet nu. Masterverificering foretages i vores nuværende lokaler i Hillerød før udflytningen til NHN.

Vi får et GLP-track fra Abbott, og på automatiseringen vil der være følgende apparater:
Kemi/Immunkemi – Alinity ci fra Abbott
Hæmatologi – Alinity h fra Abbott
Koagulation – Sysmex CS5100
HbA1c – Tosoh
Ca++ – Snibe

Vi søger nu en funktionsansvarlig til intern logistik til ansættelse snarest muligt. Stillingen som FA for intern logistik er en ny funktion i afdelingen.

Dit ansvarsområde som FA Du vil få det overordnede ansvar for vores TLA-løsning (dvs. den totale laboratorieautomatisering). Dette inkluderer track, centrifuger, de-/recappers, input-/outputmoduler (IOM), aliquoters, buffermoduler, arkiver og rørpostsystemer. Vores TLA-løsning kører 24/7.

Du får ansvar for vedligehold, kontakt til leverandører, varetagelse af drift af intern prøvetransport. Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med andre FA’ere, læger, kemikere og overbioanalytikere.

Ud over det overordnede ansvar for intern logistik vil du have et tæt samarbejde med FA for ekstern logistik – I kommer til at sparre med og hjælpe hinanden i forbindelse med drift og opgaveløsning. Ekstern logistik vedrører udpakningsrobot og prøvetransport ud af huset.

Derudover skal du:

  • Fremme faglighed og kvalitet, så at afdelingens ydelser lever op til afdelingens og hospitalets målsætninger, nationale standarder og gældende lovgivning.
  • Bidrage til sammenhængende og effektive patientforløb med fokus på patienttilfredshed.
  • Bidrage konstruktivt til udviklings- og forandringsprocesser.
  • Identificere udviklingsområder med henblik på formidling, udvikling og implementering af evidensbaseret praksis.
  • Deltage i rutinen både i laboratoriet og på det præanalytiske område.
Dine opgaver som FA Først og fremmest skal du være en operativ rollemodel for afsnittets medarbejdere, hvor du skal være synlig, gå foran og udvise ansvar for varetagelsen af opgaverne. Derfor bliver din tid fordelt imellem opgaver specifikt knyttet til dit funktionsansvarsområde og produktionsopgaver, eksempelvis inden for automatiseringslogistik. I starten må du forvente en større andel af produktionsopgaver, da den nye automatisering tages gradvist i brug i 2024 og frem til indflytningen på NHN.

Dine primære opgaver bliver:

  • Kvalitetssikring og udbedring af mangler med fokus på den daglige drift
  • Varetagelse af dialog med den ekstern leverandørs produktspecialister
  • Kompetenceudvikling af medarbejdere
  • Intern og ekstern vejledning og undervisning
  • Implementering af nye tiltag på baggrund af viden og kliniske retningslinjer
  • At initiere dialog om faglige udfordringer og handlinger
  • At tage medansvar for at opdatere informations- og dokumentationsmateriale herunder vejledninger og instrukser.
Hvem er du? Du skal være uddannet bioanalytiker med dansk autorisation og have relevant klinisk fagligt erfaringsgrundlag. Desuden skal du have (eller være villig til at tage) en relevant videreuddannelse for ansvarsområdet på eksempelvis kandidat- eller masterniveau.

Desuden forestiller vi os, at:

  • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt.
  • Du arbejder målrettet og systematisk.
  • Du er god til at sætte dig ind i og forstå andre faggruppers behov, da du skal kunne kommunikere og samarbejde med mange forskellige faggrupper og på mange forskellige plan både internt og eksternt.
  • Du er åben og imødekommende, fuld af gå-på-mod og godt humør.
  • Du har gennemslagskraft, tager ansvar og kan udvise en vis autoritet.
  • Har flair for arbejde med IT-programmer.
Om Klinisk Biokemisk Afdeling Du kan læse om Klinisk Biokemisk Afdeling på www.nordsjaellandshospital.dk/klinisk-biokemi.

Desuden kan du finde os på Instagram: www.instagram.com/biokemisk_nordsjaelland.

Om stillingen Stillingen er på 37 timer/uge. Du skal være indstillet på at tage enkelte vagter, og der kan forekomme perioder med fleksibilitet i arbejdstiden.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst for ikke-ledende personale.

Ansøgningsprocedure Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefbioanalytiker Bettina Friis Olsen (bettina.friis.olsen.01@regionh.dk / 23 74 69 39) eller overbioanalytiker Kamilla Søby Winde (kamilla.soeby.winde.01@regionh.dk / 48 29 71 90).

Ansøgningsfrist fredag d. 11. oktober 2024. Vi holder ansættelsessamtaler løbende.

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser online via linket her på siden.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nordsjællands Hospital (Hillerød), Dyrehavevej , 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6121788

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet