BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Da en af vores gode kolleger har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder til vores Trafik- og Myndighedsteam.
Hillerød Kommune er fortsat under hastig udvikling med mange store igangværende byudviklingsprojekter samt kommunale og private bygge- og anlægsopgaver. Trafik, Vej og Park-sektionen varetager opgaver inden for drift, anlæg, planlægning og myndighed samt kollektiv trafik. Sektionen har ansvaret for både drifts- og anlægsbudget.
Vores sektion
består af 18 kolleger opdelt i 3 teams, hvor overskrifterne er Anlæg, Drift samt Trafik og Myndighed. Du vil blive en del af teamet Trafik- og Myndighed, der består af 6 glade kolleger. Teamet løser en lang række opgaver som blandt andet myndighedsbehandling, gravetilladelser og tilsyn, trafikplanlægning og trafiksikkerhed. Vi arbejder meget selvstændigt, men også i tæt samarbejde inden for teamet og på tværs af forvaltningen. Samarbejde med eksterne rådgivere, entreprenører og andre myndigheder er også en del af vores hverdag. Trods vores seriøse arbejde har vi en fri og munter omgangstone og et behageligt arbejdsmiljø.
Ud over Trafik, Vej og Park, består afdelingen af kolleger i Byg, Byudvikling, samt Klima, Natur og Miljø, som vi har et godt og tæt samarbejde med.
Dine hovedopgaver
vil være at bidrage til lokalplaner, håndtere private byggemodninger og forskellige former for myndighedsbehandling. Du vil dog få mulighed for at være med til at præge din stilling inden for primært vejmyndighed, men også trafik- og trafiksikkerhedsopgaver.
Vi har brug for dig, der vil arbejde med emner som
- lokalplaner, bidrage med vejteknisk gennemgang og trafikale analyser
- private byggemodninger, herunder godkendelse af vejprojekter og tilsyn
- rådighedstilladelser og overkørselstilladelser
- myndighedsbehandling og borgerkontakt vedrørende trafik og veje
- ansøgninger om trafikspejle, nabohjælpskilte og andre skilte
- uheldsregistrering og planlægning af trafiktællinger
- trafiksikkerhed og tilgængelighed, herunder implementering af hastighedsplanen
Vi forestiller os, at du har erfaring fra tilsvarende stillinger og opgaver i offentlig forvaltning eller lignende.
Du vil blive en del af afdelingen By og Miljø med arbejdssted på Rådhuset, Trollesmindeallé 27, 3400 Hillerød.
Løn- og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i relation til gældende overenskomst med din faglige organisation.
Vores arbejdstid er 37 timer om ugen, med fleksibel arbejdstid og mulighed for en til to hjemmearbejdsdage om ugen efter aftale med vores sektionsleder.
Har du spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Henning Uldal på telefon 72 32 22 20.
På kommunens hjemmeside kan du finde mere information om kommunen, og her kan du også se visionen og fortællingen om Hillerøds byudvikling.
Ansøgningsfrist
Mandag den 8. april 2024 kl. 12.00.
Vi har ansættelsessamtaler tirsdag den 16. april og håber, at du som vores nye kollega kan begynde 1. juni 2024.
Hos os er det ikke kun arbejdet, der tæller, men også menneskene bag.
I fællesskab gør vi hver dag en forskel for kommunens mere end 54.000 borgere, og vi sætter pris på det helt særlige bidrag, som du kommer med. Vi er stolte af at gå nye veje og sammen finde løsninger på de udfordringer, som møder os. Hillerød Kommune er en fleksibel arbejdsplads, hvor vi tror på værdien af både forskellighed og sammenhold. Det er vigtigt, at alle føler sig anerkendt og respekteret, for hos os er arbejdsglæde en forudsætning for den gode kvalitet og tilfredse borgere.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Trafik, Vej og Park, Trollesmindealle, 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6005704