BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Får du energi af at arbejde i krydsfeltet mellem politik, strategi og administration? Har du flair for ledelsesbetjening og trives du i en omskiftelig hverdag i en travl politisk organisation? Så har vi stillingen til dig.
Vi søger dig, som har politisk og strategisk gehør, og som kan bidrage til at skabe helhed, fremdrift og sammenhæng i en kompleks organisation med mange dagsordener – alt sammen med udgangspunkt i sundhed. Du kan være nyuddannet eller have nogle års relevant erfaring og derudover mod på at blive en del af et centralt sekretariat tæt på beslutningerne. Arbejdet i sekretariatet er kendetegnet ved et til tider højt tempo - men hvor vi hjælper og søger sparring hos hinanden, løser opgaver på tværs og får ting til at ske.
Du vil blive en del af et team, hvor du både vil skulle beskæftige dig med klassiske sekretariatsopgaver som fx besvarelse af borger- og pressehenvendelse, men du vil også få en central koordinerende rolle i sager med stor politisk bevågenhed. Opgaverne vil kunne tilpasses alt efter, hvilke faglige interesser du har. Uanset hvilke opgaver, du har mod på at løse, er det helt essentielt, at du har en imødekommende samarbejdsstil og blik for solid procesplanlægning.
Du skal trives i en hverdag, hvor opgaverne kan være forskelligartede og hvor dagsordener kan skifte. Derfor er det vigtigt, at du evner at bevare overblikket og kan holde fokus på helheds- og sammenhængstænkning. Kort sagt: Vi har brug for dig, som gerne vil have en hverdag med spændende opgaver tæt på beslutningerne og blandt søde og dygtige kolleger i en af Danmarks største politisk styrede organisationer.
Dine arbejdsopgaver kunne f.eks være:
- Rådgive kolleger i centrets enheder i forbindelse med udarbejdelse af beslutningsoplæg til koncerndirektionen og politikerne i regionsrådet.
- Sekretariatsbetjening af faglige råd eller udvalg.
- Udarbejde taler, breve, notater, slides, mødemateriale mv. (herunder indhente og koordinere input, sikre godkendelse osv.) til regionsrådsformanden og koncerndirektionen.
- Indgå i korte sprintforløb centrets enheder og fx bistå med at udarbejde rapporter, presseberedskaber og koordinering af komplekse processer, i forbindelse med aktuelle hændelser, der berører sundhedsvæsenet i Region Hovedstaden, og som har politisk og mediemæssig bevågenhed.
- Diverse sekretariatsopgaver, herunder besvarelse af borgerhenvendelser og pressehenvendelser.
Vi forventer, at du:
- har en relevant akademisk uddannelse (fx cand.scient.pol., cand.scient.adm., cand.scient.san. publ. eller lign.)
- har politisk og strategisk tæft, og det er en fordel, hvis du har erfaring med politiker- eller ledelsesbetjening.
- vil bidrage til det gode kollegaskab i sekretariatet, hvor vi interesserer os for hinanden og både griner og taler fagligt sammen
- har gode personlige kommunikative og processuelle evner og er skriftlig stærk
- har en god situationsfornemmelse og et blik for at både små og store opgaver er betydningsfulde
- er god til at overholde tidsfrister og har sans for processer og systematik
- er god til at skabe relationer og kan samarbejde med kolleger på tværs af Region H.
Center for Sundhed varetager den overordnede strategiske planlægning og udvikling af sundhedsvæsenet i Region Hovedstaden. Vi betjener regionsrådet og koncerndirektionen og arbejder tæt sammen med blandt andet hospitaler, kommuner og praksisydere for at skabe gode og effektive forløb for patienterne. Centret har ca. 220 medarbejdere, heraf 20 i sekretariatet. Centerets medarbejdere er fordelt på forskellige lokationer, men de fleste er samlet på Regionsgården i Hillerød, som også bliver dit arbejdssted.
Hvad kan vi tilbyde
En hverdag hos os er kendetegnet ved spændende og lærerige arbejdsopgaver med engagerede og hjælpsomme kolleger. Vi løser vigtige opgaver for vores alle sammens sundhedsvæsen og vi prioriterer at skabe gode rammer for både personlig og faglig udvikling; alt sammen i god balance med familie- og privatliv. Det handler nemlig om liv – et godt arbejdsliv.
Ansøgningsprocedure
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV og relevante bilag, herunder eksamensbeviser senest mandag den 2. april 2024. Hvis du indkaldes til samtale, vil første runde foregå mandag den 8. april 2024 og anden runde fredag den 12. april 2024.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Sekretariatschef Lise Graae på tlf. 2177 6088.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstaden, Kongens Vænge , 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009200