Regnskabsassistent til spændende ingeniørvirksomhed i Hillerød - Bliv en nøgleperson i et uformelt miljø!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at arbejde bredt inden for bogholderi og regnskab og kan du lide at have en række forskellige opgaver? Så har vi jobbet til dig! Vi er en rådgivende ingeniørvirksomhed og vores regnskabsteam i Hillerød har en ledig stilling på 36 timer netop nu.

Hvad jobbet indebærer

Som regnskabsassistent hos os vil du blive en del af et lille tæt team på to kollegaer og referere til vores økonomichef. Du vil få muligheden for at dykke ned i mange facetter af regnskabs- og økonomiområdet. Vi tilbyder en hverdag fyldt med spændende udfordringer i et uformelt arbejdsmiljø med stor kontaktflade på tværs af Dines Jørgensen & Co. A/S og vores datterselskab DJ Miljø & Geoteknik P/S.

Følgende opgaver vil være en del af din hverdag

  • Time-/sagsstyring
  • Fakturering
  • Kreditor-/debitorstyring
  • Indberetning og afstemning af moms
  • Afstemning af månedlige balanceposter
  • Udlægshåndtering
  • Anlægskartotek og afskrivninger
  • Diverse opgørelser og hensættelser
  • Assistere ved måneds- og årsafslutning
  • Lønbehandling samt afstemning
  • Refusioner ved barsel og længerevarende sygdom
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og allonger i vores HR-system
  • Optimering og vedligeholdelse af systemer
  • Ad hoc-opgaver

Vi forestiller os, at du…

  • ligesom resten af teamet, er effektiv og struktureret i din tilgang til opgaver. Du er tydelig i din kommunikation, tør stille kritiske spørgsmål, og er opsøgende og vedholdende i at løse opgaver og udfordringer
  • er en positiv og hjælpsom kollega, der lægger stor vægt på godt samarbejde
  • trives i en dynamisk hverdag, hvor du har en stor berøringsplade og tingene til tider går stærkt

Vi ser gerne, at du kan/har

  • En relevant uddannelse og minimum 2 års erfaring inden for bogholderi/regnskab
  • Stærke regnskabsmæssige færdigheder
  • Kendskab til Excel og gode evner inden for Office-pakken
  • Er vant til at arbejde i ERP-systemer - kendskab til NAV eller BC365 er en fordel, men ikke et krav
  • Det er en fordel, hvis du kender lidt til lønbehandling
  • Er nysgerrig, lærenem og har interesse for optimering af systemer

Hvorfor du skal vælge os

Vi tilbyder et samarbejde og sparring med et team, der ligesom dig, brænder for økonomi og regnskab.

Du bliver desuden en del af en virksomhed, der vægter trivsel og arbejdsglæde højt, med en uformel omgangstone.

Du vil få mulighed for at udvikle dig fagligt og dygtiggøre dig inden for forskellige områder.

Vi tilbyder naturligvis en oplæringsperiode og derefter vil du få tildelt både egne ansvarsområder og opgaver, hvor du fungerer som backup.

Vi tilbyder også

  • En konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer
  • Sundhedsforsikring hos Tryg
  • Pensionsordning hos Velliv
  • Frokostordning mandag til torsdag og morgenmad hver fredag
  • Firmafester, sportsevents og en masse sociale arrangementer

Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter en kollega til en fuldtidsstilling, med en arbejdsuge på 36 timer ekskl. frokostpause:

  • Mandag og tirsdag: 8:00-16:30
  • Onsdag og torsdag: 8:00-16:00
  • Fredag: 8:00-13:00

Men ønsker du en 30-timers deltidsstilling? Så er vi også åbne for dette – lad os drøfte det nærmere til samtalen.

Ansøgningsfristen er mandag den 26. august 2024 og vi afholder samtaler i løbet af september.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Dines Jørgensen & Co A/S, Kirsebæralle, 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085536

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet