BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du nysgerrig på hvordan det er at arbejde i en kommerciel indkøbsafdeling, der også skal sikre offentlighed i udbud og kontrakter?
Center for Økonomi, Koncernindkøb søger en studentermedhjælper 12 timer om ugen til behandling af aktindsigtssager. Du møder almindeligvis 2 dage om ugen.
Krav til studentermedhjælper
Studerende på juridisk fakultet, CBS eller lignende (Stud. Jur./Ha. jur./ Cand.merc.Jur.).
Det er en fordel, hvis du har gennemført fag som Forvaltningsret.
Det er ligeledes en fordel, hvis du har interesse for Udbudsloven, Privatret samt EU-ret (fri bevægelighed).
Opgaver
Du bliver skrap til at behandle sager om aktindsigt, jf. Offentlighedsloven og evt. speciallovgivning (miljøoplysninger):
- Kvittere for modtagelse, evt. spørge ind til aktindsigtens tema
- Udsende høringsbreve til interessenter
- Skaffe dokumenterne internt i organisationen
- Fjerne oplysninger i dokumenterne undtaget offentlighed med dertil indrettet software,
- Skrive udkast til afgørelse baseret på afdelingens skabeloner
- Overveje mere-aktindsigt
- Journalisering
Aktindsigter kan enten vedr. regionens drift og kontrakter eller evaluering ifm. tildelingsbeslutninger i overensstemmelse med Udbudsloven. Gennem disse opnår du en værdifuld forståelse af offentlige udbud og kontrakter.
Du får indføring i afdelingens paradigmer for breve samt Offentlighedsloven generelt og arbejder tæt med Koncernindkøbs to juridiske konsulenter ift. selve afgørelsen.
Øvrige kvalifikationer
- Du er serviceminded og kan behandle borgere/patienter/leverandører med respekt og evt. hjælpe med at præcisere aktindsigtens tema
- Du kan danne dig et overblik over komplekst stof, herunder konkurrencefølsomme oplysninger
- Du arbejder systematisk, og kan derfor arbejde på flere sager samtidigt
- Du formår selvstændigt at planlægge dit arbejde i overensstemmelse med fristerne i lovgivningen
- Du har gode teoretiske kvalifikationer, der muliggør, at du forstår offentlighedsloven og udbudsloven, og selv vil finde svaret på de spørgsmål, der opstår
- Tør at træffe selvstændige beslutninger på et oplyst grundlag
- Tør at sige fra, hvis en tilbudsgiver ønsker oplysninger undtaget, som skal offentliggøres
- Kendskab til Excel Regneark
Du bliver en del af en af Danmarks førende og største indkøbsafdelinger med et indkøbsbudget på ca. 12 mia. kr. og 83 andre dygtige indkøbskollegaer, som arbejder dedikeret med udbud, indkøb, analyser, contract management og andre indkøbsrelaterede opgaver.
Vi er en afdeling, som drives af og trives i godt humør, godt kollegaskab samt en stærk ansvarsfølelse for vores projekter og udbud. Du vil indgå i et fagligt miljø, hvor videndeling og sparring imellem kolleger er en integreret del af hverdagen.
Vi vil sørge for at klæde dig på til anvendelse af vores værktøjer og IT-systemer efter behov.
Løn
Fast løn i henhold til overenskomst.
Arbejdsstedet er Regionsgården, Kongens vænge 2, 3400 Hillerød. Man kan komme til Regionsgården med delecykel (eller bus) fra Hillerød st. Delvis hjemmearbejde mulig efter aftale.
Spørgsmål til stillingen
Kontakt Juridisk konsulent Christian Vendelbo Rasmussen, tlf. 91175633, christian.vendelbo.rasmussen@regionh.dk
Ansøgningsfrist
Onsdag d. 8. maj 2024.
Egnede ansøgere indkaldes løbende til samtale.
Dato for tiltrædelse fastsættes efter aftale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Hovedstaden, Kongens Vænge , 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6030990