BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hjælpemiddeldepotet i Hillerød Kommune søger pr. 1. januar 2024 en medarbejder. Der er brug for en kollega, der har hænderne godt skruet på og har hjertet på rette sted.
Hjælpemiddeldepotet på Rønnevangs Alle 5 servicerer borgere i hele Hillerød Kommune, herunder hjemmepleje, sygepleje, plejecentre, bosteder og Sundhedscenteret. Der er i dag en daglig leder og otte medarbejdere. Depotet er en del af Visitation og hjælpemidler.
Arbejdsopgaverne spænder lige fra klargøring og transport af hjælpemidler, opsætning af ramper, reparation af elektriske kørestole, opsætning af elektroniske låse til vask af hjælpemidler.
Vi forestiller os, at du har flere års erfaring med hjælpemidler og kan lide en hverdag med mange skiftende opgaver og udfordringer. Du søger at finde de gode løsninger, har en positiv indstilling samt er åben for nytænkning og forandringer.
Du skal både kunne arbejde selvstændigt med dine egne opgaver og træde til, hvis dine kollegaer skal have hjælp med en opgave. Du trives i samarbejde med forskellige mennesker.
Dine arbejdsopgaver
- Tilpasning af hjælpemidler
- Reparation af elektriske kørestole og øvrige hjælpemidler
- Opsætning af ramper
- Modtagelse af borgere på depotet
- Opsætning af elektroniske låse
- Lagerstyring
- Plukke hjælpemidler
- Vask og klargøring af hjælpemidler
- Transport af hjælpemidler
- Telefonbetjening
For at kunne lykkedes godt i jobbet, vil det være en fordel, at du
- Er i stand til at kunne udføre reparations- og vedligeholdelsesopgaver og gerne har konkret erfaring med reparation af hjælpemidler
- Har erfaring med IT og evt. kender kommunens IT-system KMD/Sundhedslogistik
- Er god til at lytte og tale med borgere, dine nærmeste kolleger og samarbejdspartnere i kommunen
- Er ansvarsbevidst, fleksibel og loyal
- Har medmenneskelig overskud og forståelse for både borgere og kolleger
- Har ordenssans og er god til at planlægge
- Evner at bevare overblikket i pressede situationer
- Har en god fysik
- Har erfaring med telefonbetjening
- Har kørekort, minimum kategori B
- Har truckcertifikat eller et ønske om at tage et certifikat
Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning sendes elektronisk senest den 1. november 2023 kl. 12.00.
Samtaler afholdes medio november 2023 og de ansøgere, som skal til samtale, vil få besked i uge 45, 2023.
Løn og ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst.
Lønnen fastsættes på baggrund af forhandling efter principperne om Ny løn.
Ønsker du yderligere oplysninger,
kan du finde disse på Hillerød Kommunes hjemmeside – www.hillerod.dk
Eller du kan kontakte Hjælpemiddeldepotets leder Giorgio Giuseppe Lakoseljac (kaldet Djoff) på mail glak@hillerod.dk / telefon 72 32 23 26 eller projektansvarlig Anja Falk, afal@hillerod.dk / telefon 72 32 34 35.
Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 54.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. I Hillerød Kommune har vi røgfri arbejdstid.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Depot Hjælpemidler, Rønnevangsalle, 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926831