BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har brug for dig som en del af vores stærke vedligeholdelsesteam – hvis du kan lide at arbejde med vedligeholdelsesopgaver, er en god kollega og har lyst til en varieret arbejdsdag.
Vi har brug for en kollega, som har lyst til at hjælpe os med både en række planlagte opgaver i forbindelse med bygningssyn og med at følge op på vores akutte sager, som ikke kan planlægges.
Hillerød Ejendomme varetager den overordnede forvaltning, drift og vedligeholdelse af kommunens ejendomme. Kommunen udvikler løbende ejendomsporteføljen ved at bygge nyt, bygge om og bygge til, og forvalter ca. 220 ejendomme med et samlet etageareal på ca. 300.000 m2.
Dine opgaver
Vi har i dag et team på fire dygtige vedligeholdelsesplanlæggere, som varetager opgaverne i forbindelse med vedligehold – men har fået muligheden for at udvide teamet til fem, sådan at arbejdsopgaverne og ressourcerne matcher hinanden.
Vi forestiller os, at den bedste måde at bruge dine kompetencer på er, at du får følgende primære opgaver
- ansvarlig for opfølgning på vores akutte skader
- ansvarlig for opfølgning på evt. påbud fra Arbejdstilsynet om vores bygningers tilstand
- understøtte vores opgaver med at udføre og især følge op på vores bygningssyn
- ansvar for det løbende vedligehold på en mindre portefølje af bygninger
- være med til løbende at udvikle og opdatere vores tekniske standarder.
- bidrage til vores fortsatte digitale udvikling inden for vedligeholdelsesarbejdet
- bidrage til at udvikle os på bæredygtighedsdagsordenen inden for vedligehold
- opgavestyring af dine opgaver i FM-systemet DaluxFM.
Ovenstående er vores bedste bud på opgavens indhold, men vi er åbne for at justere dine opgaver sammen med dig og teamet, hvis du kan se, at vi kan bruge dine kompetencer endnu bedre, når vi har været i gang med opgaverne et stykke tid.
Som ansvarlig for de akutte skader og evt. påbud vil du opbygge en fast viden og struktur for, hvordan vi bedst håndterer for eksempel vand-, brand- og stormskader i forhold til gode løsninger, samarbejde med vores forsikringsselskab, sådan at vi får en fast proces for at håndtere skaderne. De konkrete skader vil selvfølgelig blive behandlet i samarbejde med dine kollegaer, som kender de respektive bygninger i deres portefølje godt.
Arbejdstilsynet kan give påbud om at en bygning for eksempel ikke har god nok akustik, at køkkenet ikke har tilstrækkelig udluftning eller noget helt tredje som vedrører bygningen i sig selv. Disse påbud har Ejendomme ansvaret for at løse i samarbejde med brugerne af bygningen. Ansvaret for at følge disse opgaver til dørs vil ligge i din stilling i tæt samarbejde med dine kollegaer både i vedligehold og i vores energi- og teknikteam. En stor ventilationsopgave vil blive løst af energi- og teknikteamet, som har særlige tekniske kompetencer – men det samlede overblik over om vi har styr på vores opfølgning på påbuddene vil ligge i din stilling.
Vi udfører bygningssyn årligt på vores store bygninger og hvert andet/hver tredje år på vores øvrige bygninger. Bygningssynene kræver ofte en del opfølgning, hvor vi forestiller os, at du hjælper vores strategiske vedligeholdelsesplanlægger med en del af disse opgaver – og over tid også vil kunne være ansvarlig for selv at gennemføre nogle af bygningssynene.
Hver vedligeholdelsesplanlægger har det faste ansvar for en række bygninger, men med mulighed for tæt faglig sparring med resten af teamet, når der er behov for det. I din stilling vil omfanget af faste bygninger være mindre end hos resten af teamet for at sikre, at du har tid og mulighed for at håndtere akutte skader, opfølgning fra bygningssynene og evt. opgaver i forbindelse med påbud.
Du kommer til at være en vigtig del af, at Ejendomme sikrer, at kommunens bygninger er bedst muligt vedligeholdt inden for de eksisterende midler og at vi får forankret udvalgte opgaver tydeligere end de er i dag.
Din baggrund
Du har en relevant uddannelse fra branchen – måske som bygningskonstruktør, maskinmester eller en håndværksuddannelse.
Da teamet består af fire erfarne kollegaer, så er vi åbne over for, at du kun har kort erfaring på området, så længe du har lysten til at arbejde med vedligehold og til at lære nyt.
Det vil være en meget stor fordel, at du har stærk digital forståelse, og at du kan bidrage positivt til, at vi bliver stærkere på bæredygtighedsdagsordenen inden for vedligehold.
Du kommer til at have en del kommunikation med brugerne af ejendommene og med vores kollegaer i teknisk service rundt om på ejendommene – og det vil derfor vægte positivt, hvis du har erfaring med bruger- eller kundekontakt af den ene eller anden art.
Da vores bygninger ligger spredt ud over hele kommunens geografiske afstand, er det et krav, at du har kørekort B. Hillerød Kommune har en række puljebiler, primært på el, som kan bruges i hverdagen til transport.
Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, men det vil også være muligt at drøfte deltidsansættelse på 30-32 timer.
Som person
Du er først og fremmest grundlæggende positivt indstillet over for arbejdet, dine kollegaer og dine mange kontakter rundt om i kommunen. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi holder humøret højt både i godt og dårligt vejr.
Derudover er du god til at formulere dig i tale og på skrift. Mange af vores brugere og kollegaer er bedst på dansk, hvorfor det er et krav, at du taler og skriver dansk. Du er selvstændig og selvkørende i forhold til at drive projekter, tage ansvar og udfylde din rolle, men formår på samme tid at løfte opgaver i teams. Desuden evner du at sætte dig i øjenhøjde med brugere og forskellige faggrupper – internt som eksternt.
Hillerød Kommune tilbyder
En spændende og alsidig stilling i en afdeling med ambitioner. Du bliver en del af et proaktivt team, der fremmer tværgående og effektive løsninger på fagområdet. Dine kollegaer er en blanding af konstruktører, arkitekter, ingeniører og teknikere i alle aldre. Vi sidder i storrum med fleksible pladser og mulighed for at arbejde hjemme 1-2 dage om ugen afhængig af dine arbejdsopgaver.
Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist til stillingen søndag den 7. januar 2024 med dagens udgang.
Vi forventer at holde samtaler til stillingen mandag den 22. januar 2024 med henblik på ansættelse i stillingen den 1. marts 2024.
Du er velkommen til at kontakte sektionsleder Nikolaj Vandrup på nvan@hillerod.dk for at høre mere om stillingen.
Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 54.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. I Hillerød Kommune har vi røgfri arbejdstid.
Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 54.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. I Hillerød Kommune har vi røgfri arbejdstid.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hillerød Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ejendomme, Trollesmindealle, 3400 Hillerød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947409