Vej- og trafikingeniør til Hillerød Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da en af vores gode kolleger har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder til vores trafik- og myndighedsteam.

Hillerød kommune er fortsat under hastig udvikling med mange store igangværende byudviklingsprojekter, samt kommunale og private bygge- og anlægsopgaver. Trafik, Vej og Park-sektionen varetager alle opgaver inden for vej- og parkområdet, dvs. både drift, anlæg, planlægning og myndighed samt kollektiv trafik. Sektionen har ansvaret for både drifts- og anlægsbudget.

Vores sektion består af 18 kolleger opdelt i 3 teams, hvor overskrifterne er Anlæg, Drift, samt Trafik og Myndighed. Du vil blive en del af teamet Trafik- og Myndighed, der består af 6 glade kolleger. Teamet løser en lang række opgaver inden for trafikplanlægning og trafiksikkerhed, gravearbejde og tilsyn samt myndighedsbehandling inden for vejlovene. Vi arbejder meget selvstændigt, men i tæt samarbejde inden for teamet og på tværs af forvaltningen. Vi har også samarbejde med eksterne rådgivere, entreprenører og andre myndigheder. Trods vores seriøse arbejde, har vi en fri og munter omgangstone og et behageligt arbejdsmiljø.

Vi har brug for dig, der vil arbejde med emner som

  • trafiksikkerhed og tilgængelighed
  • implementering og opfølgning på hastighedsplanen
  • uheldsregistrering, sortpletudpegning og planlægning af trafiktællinger
  • vejteknisk gennemgang og trafikale analyser af lokalplaner og byggemodninger
  • vejmyndighed, herunder rådighedstilladelser og overkørselstilladelser
  • besvarelse af borgerhenvendelser, herunder svarudkast for politikere om trafikale forhold

i forestiller os, at du har erfaring fra tilsvarende stillinger og opgaver i offentlig forvaltning eller fra rådgiverbranchen.

Du vil blive en del af afdelingen By og Miljø, med arbejdssted på Rådhuset, Trollesmindeallé 27, 3400 Hillerød. Ud over Trafik, Vej og Park, består afdelingen af kolleger i Byg, Byudvikling, samt Klima, Natur og Miljø, som vi har et godt og tæt samarbejde med.

Løn- og ansættelsesvilkår vil blive aftalt i relation til gældende overenskomst med din faglige organisation.
Vores arbejdstid er 37 timer om ugen, med fleksibel arbejdstid og mulighed for en til to hjemmearbejdsdage om ugen efter aftale med vores sektionsleder.

Har du spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Henning Uldal på telefon 72 32 22 20.

kommunens hjemmeside kan du finde mere information om kommunen, og her kan du også se visionen og fortællingen om Hillerøds byudvikling.

Ansøgningsfrist
Mandag den 19. februar 2024 kl. 12.00.
Vi har ansættelsessamtaler torsdag den 22. februar og håber, at du som vores nye kollega kan begynde 1. april 2024.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 54.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. I Hillerød Kommune har vi røgfri arbejdstid.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hillerød Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Trafik, Vej og Park, Trollesmindealle, 3400 Hillerød

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986400

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet